Sketch Challenge juli

 

Hi allemaal,

Vandaag is er weer een nieuwe sketch challenge gestart op Creatief met Craft en Art Sensations en ik heb er een pagina voor in mijn scrapbook gemaakt.

Met hemelvaart hebben we onze lieve Sil moeten laten inslapen en ik mis haar nog steeds... En door de hartjes bij de sketch dacht ik meteen dit wordt haar pagina... 


Ik zal hieronder mijn werkwijze laten zien en een overzicht van de gebruikte materialen.

Liefs,


De sketch:


Werkwijze:

Als achtergrond heb ik een afbeelding van een bos gebruikt, ze was graag buiten.


Dan begin ik met het opbouwen van de sketch, dus eerst een doily.


Dan zoek ik een rond voorwerk net iets kleiner als de doily en kraft.


Ik teken met potlood een lijn eromheen.


Dit knip ik uit.


Dit komt op de doily.


Dan met een kleiner rond voorwerp doe ik het zelfde op het designpapier, 2x.


In 2 kleuren heb ik nu een cirkel van designpapier.


1 cirkel snij ik doormidden.


Eerst leg ik de hele cirkel erop.


Dan de halve cirkel erop.


Dan neem ik een rechthoek van designpapier en mat dit op kraft.


Voor de onderste rand gebruik ik kant.


De banner wordt jute en ik stans enkele hartjes


De foto mat ik ook op kraft, gebruik hiervoor ook weer een rond voorwerp.


De sketch is nu helemaal zichtbaar.


Stempel nog even een tekstje erbij.


Dan kunnen we alles distressen en opplakken.


Nog enkele pailletten erbij en de pagina is klaar.


Gebruikte materialen Craft Sensations:

Scrap album


Designpapier






Kraft


Pailetten


Stempels

Reacties

Populaire posts