Sketch Challenge augustus 2021


Hi allemaal,

Er is weer een sketch challenge gestart op Creatief met Craft Sensations en ik heb een kaart gemaakt voor iemand die 50 jaar wordt.
Mijn favoriete bloemetjes ervoor gebruikt en natuurlijk ook paillettten.


De afbeelding komt uit de nieuwe serie 10x10 blokjes en het touwtje is bakerstwine waar ik het gouddraadje uit heb gehaald.


De opbouw is via de onderstaande sketch:


Ben weer zeer benieuwd hoeveel verschillende mooie creaties er gemaakt gaan worden!

Hieronder zal ik mijn werkwijze noteren en een overzicht van de gebruikte materialen plaatsen.

Liefs,


 Werkwijze:

Voor de basis gebruik ik een stuk cardstock van +/-30x15cm en vouw dit dubbel, het designpapier is 0.5cm kleiner.


Daarop een stuk cardstock van 10.5x10.5 met 0.5 cm kleiner designpapier.


De afbeelding snij ik op 8.5x8.5cm en mat ik op 9x9cm cardstock.


Strikje erom.


Tekst op designpapier gestempeld en gemat, ook de cijfers 50 erbij.


Bloemetjes met embossingpoeder stempelen.


Bloemetjes inkleuren met verf, eerst blauw.


Om de kleur iets lichter krijgen ga ik er met champagne kleur erover heen.


Dan knip ik ze uit en werk de randjes bij met een gelpen.


Zo gaat het worden.


Alles distressen en dan plak ik het vast, nog niet op de basis


Het strikje erom en dan plak ik het op de basis.


De tekst breng ik erop met 3dtape.


De bloemblaadjes krul ik en met een rilpen duw ik het midden weer omlaag.


Deze plak ik in de hoek.


Nog wat pailletten erbij.


En dan is dit het eindresultaat:


Gebruikte materialen Craft en Art Sensations:

Designpapier


Cardstock


Stempels


Houten cijfers


Gelpennen


Bakertwine


Metalic verf


Pailetten


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts