Scrap lay out "splatter around"


Hi allemaal,

We hebben gezinsuitbreiding van deze mooie dame! Zoals je ziet is ze lekker eigenwijs en een echte dame... ze wil zichzelf graag voorstellen:

Ik ben Gypsy en kom uit RoemeniĆ«. Met 4 maanden mocht ik naar Nederland en daar aangekomen ben ik opgehaald door mijn nieuwe gezin. Ik speel graag in en met water dus het thema van de Journal challenge van Creatief met Craft Sensations past heel goed bij mij. Alleen liet ik mij niet op foto zetten terwijl ik met water aan het spelen ben. Nu ga ik weer lekker verder met ondeugende dingen bedenken om uit halen, zodat het vrouwtje geen tijd heeft om te knutselen.

Knuffel Gypsy xxx

Nu snappen jullie wel waarom ik iets minder actief ben... maar heb wel tijd gevonden om een nieuwe pagina te maken in mijn scrap album. 
De achtergrond heb ik zelf gemaakt door met een rietje de waterverf uit te blazen en nog wat te spetteren, zodat het thema "splatter around" goed zichtbaar wordt.


Voor de rest heb ik links een strook designpapier uit het blok "Essentials Textures" met daarop jute en kant geplaatst. De foto gemat op Kraft en voor het speelse effect nog stukjes designpapier gescheurd en eronder geplaatst. Jute vlinders, pailletten en natuurlijk de tekst erbij en de pagina is klaar.


Mocht je willen weten hoe ik te werk ben gegaan of welke materialen ik heb gebruikt dan kan je dat hieronder lezen.

Liefs Bianca



Werkwijze:

Ik neem een A4 cardboard, rietje, waterverf  en veel water.
 

Ik breng waterverf met veel water aan op het papier.


Dan blaas ik met een rietje de waterverf uit.


Spetter er nog wat meer verf bij.


Laten drogen en dan het zelfde met een andere kleur waterverf.


Dan kijk ik of ik tevreden ben en spetter eventueel nog wat extra.


Snij het papier op maat voor in het album, het is net te smal, dus dat moeten we oplossen.


Een strook designpapier lost het op.


De rand laat ik verdwijnen door een strook jute en kant.


Daarop de foto gemat op kraft.


Enkele stukjes gescheurd designpapier eronder voor een speelser effect.


Tekstjes erbij geprint en jute vlinders vond ik ook leuk.


En dan ga ik alles bewerken met inkt en vastplakken. Natuurlijk ook weer enkele pailletten erbij en klaar.


Gebruikte materialen van Craft en Art Sensations:

Scrapalbum

Metallic waterverf


Kwastenset


Designpapier


Cardboard


Kraft


Pailletten


Reacties

Populaire posts