Journal page "summer is a state of mind"


Hi allemaal,

Vandaag mijn bijdrage voor de Journaling challenge augustus, thema is "summer is a state of mind". Deze challenge loopt op de facebook pagina Creatief met Craft en Art Sensations.

In het designblok "Beachy collection" zitten mooie afbeeldingen en 1 daarvan hoorde echt bij de quote, dus die wilde ik gaan gebruiken. Ik heb de afbeelding verwerkt in mijn zelfgemaakte junkjournal
De afbeelding heb ik in het midden van een boekje geplaatst en daarom ook het touwtje erdoorheen gehaald.


Uiteindes van het touwtje hebben kraaltjes gekregen en met een lettertang heb ik de quote toegevoegd.


Bedankt voor het lezen en voor de liefhebber plaats ik mijn werkwijze hieronder en de gebruikte materialen.

Liefs,




Werkwijze:

Ik ben dus met de afbeelding begonnen, deze heeft al zogenaamde vouwlijnen... de verticale vouwlijn gebruik ik voor het midden.


Ik vouw hem dus op de verticale vouwlijn.


Ik kies een pagina uit mijn junk journal en het wordt diegene in het midden.


Ik meet de touwtjes uit en teken daar af.


Hieronder zie waar ik het heb afgetekend.


Daar maak ik kleine rondjes in.


Met de touwtjes maak ik de afbeelding vast.


Ik scheur 2 hoekjes designpapier af en een stukje jute.


Ik mis nog iets op de achtergrond en dus stempel ik wat golf lijntjes.


De touwtjes krijgen kraaltjes.


Dan lijm ik alles vast en nog enkele pailletjes erbij.


Met een lettertang nog de tekst erbij.


Gebruikte materialen Craft Sensations:

Design papier

Sequins


Kralen


Stempels




Reacties

Populaire posts