Cupcake bakje

 

Hi allemaal,

Wat doe je als je even geen inspiratie hebt en niks echt wil lukken... dan neem je een kant en klaar pakket. Ik wil toch een beetje ontspanning hebben dus...

Ik had dit pakket van StudioLight nog liggen en dacht dat het misschien wel leuk zou zijn voor mijn schoonmoeder. Het is een bakje in een de vorm van een cupcake, het bakje ga ik denk ik vullen met snoepjes ofzo. Naast het pakket heb ik alleen 3d paint, strass, touw en een zelfgemaakte stempel gebruikt. Gewoon lekker bezig geweest!


Hieronder zal ik voor de liefhebbers de werkwijze plaatsen.

Liefs Bianca.

Werkwijze:

De MDF cupcake trek ik over op het designpapier.


Dat knip ik uit, de randen ruw ik op en bewerk ik met inkt.


De zichtbare randen en het bakje verf ik met roze 3d paint.


D randen bewerk ik met inkt.


Dan plak ik de binnenzijden erop en snij de gleuven uit.


Dan zet ik het in elkaar.


Dan beplak ik de buitenzijden


Nu is het klaar en kan ik het gaan versieren.


Even wat afbeelding erop en kijken hoe het gaat worden. Zodra ik tevreden ben ga ik alles matten.


Nog even een strikje erbij en 3 strass steentjes en het is klaar! Simpel en toch even lekker ontspannend.



Reacties

Populaire posts