"LIVE" met glitters

 

Hi allemaal,

Op 21 maart ben ik voor het eerst "LIVE" gegaan, best spannend!

Ik heb daar een kaart zoals deze gemaakt en zal de link naar het filmpje hieronder plaatsen. Voor diegene die liever via een tutorial lezen maak ik die ook hieronder. 

Het achtergrondje met de bolletjes is dus gemaakt van glitters en een stencil, simpel maar leuke techniek.


Ik hoop dat je het leuk vond en als je een kaart maakt met deze techniek, deel hem dan vooral op mijn Facebookpagina: Bianca's scraps

Liefs Bianca


Tutorial:

Ik begin met een stuk witte kraft van 10.5x15cm en beplak dit met dubbelzijdige tape, netjes tegen elkaar aan.


Goed aanwrijven en wanneer ik dat heb gedaan haal ik de folie eraf.


Snij het los van de ondergrond en leg de stencil erop, niet hard aandrukken, anders heb je kans dat je je stencil beschadigd! Gewoon een beetje druk erop.


Onder het geheel leg ik een A4 printpapier met een vouwlijn. Strooi op de ene heft een kleur glitters, klop dat af. Nu kan je de resterende glitters terug in het potje gieten.


Doe hetzelfde met de andere kant.


Haal voorzichtig het stencil eraf en bestrooi het met de 3e kleur glitters.


Dan is dit het eindresultaat:


Rondom snij ik 0.5cm van de randen af, zodat ik een achtergrondje overhoud van 9.5x14cm


Dat mat ik op kraft van 10x14.5cm en het zwarte basiskaart van 21x15cm en vouw dit dubbel. Als laatste nog een tekststempel met embossing poeder gestempeld op een stukje kraft van 7x6cm


Dan distress ik alles met zwarte inkt en lijm de lagen op elkaar, de tekst krijgt een strikje en wordt met 3d tape erop geplaatst. En natuurlijk wat bling bling erbij...

Dit is het eindresultaat!


Gebruikte materialen Craft Sensations:

Kraft






Glitters


Stencils


Tekststempel



Strass





Reacties

Populaire posts