Kaartje met een doosje

 

Hi allemaal,

Op 10 maart heeft Marcella een SOL(Scrappen OnLine) gegeven op de Facebookpagina Creatief met Craft & Art Sensations. Was weer een geslaagde avond met een mooie creatie na afloop!
Ze plaatst op 12 maart een blog op Craft Sensations hierover, dus mocht je het leuk vinden kan je daar alle hints terug vinden. 
Het is een kaart met een doosje met ruimte voor 6 waxinelichtjes geworden, super leuk voor een verjaardag te gebruiken. De waxinelichtjes heb ik voorzien van washi tape, zodat ze er leuk bij kleuren.

Het gebruikte papier komt uit het blok "Botanic vintage" van Craft Sensations. Ook de teksten komen uit hetzelfde blok en ik heb deze gemat op kraft. Samen met wat gescheurd ribbelkarton, stukje jute en de bloemetjes maak je een leuke voorkant.


Natuurlijk heb ik zowel aan de buitenkant als de binnenkant gebruik gemaakt van strass... hoort erbij!
Op de rechterkant zie je het doosje met de 6 waxinelichtjes, deze is voorzien van een stukje lint.


Op de linker pagina heb ik een pocket gemaakt voor een label waar ik een verjaardags groet op heb geplaatst. De pocket heb ik voorzien van een strikje, enkele hartjes en een sluit strip met tekst


Ik zeg: helemaal leuk! 
Hieronder zal ik een overzicht plaatsen van de gebruikte materialen.

Liefs Bianca


Gebruikte materialen Craft en Art Sensations:

Designpapier, zie je in het midden onderin.


Kraft


Tekststempel.


Bloemenstempel.







Metallic verf



Washi tape


Reacties

Populaire posts