Journal page "Hakuna Matata"


Hi allemaal,

Vandaag is de 3e challenge van het maken van een journal page ingegaan op Creatief met Craft & Art Sensations. Het thema is "Hakuna Matata", jeetje wat vond ik die lastig...Ik kon alleen maar aan de Disney Film "The Lion King" denken.
Maar het betekend natuurlijk geen zorgen, wees gelukkig (en er zijn nog veel meer betekenissen), maar door die 2 zinnetjes moest ik aan het nummer denken van Bobby McFerrin: Don't Worry, be happy. Dus ik wil een stukje uit de songtekst erbij, daarom ook als achtergrond een muziekpagina gekozen.
Maar wanneer voel ik mij het meest zonder zorgen en ben ik het gelukkigst... toch wel tijdens mijn vakantie... Ik heb voor deze pagina dan wel hele mooie strand afbeeldingen gebruikt...maar gewoon thuis vind ik ook heerlijk tijdens mijn vakantie. Niks moet alles mag, dat gevoel heb ik dan.

Ik zal jullie hieronder meenemen hoe ik verder te werk ben gegaan en een over zicht plaatsen van de gebruikte materialen.

Bedankt voor het lezen van mijn blog.

Liefs Bianca,


Werkwijze:

Ik ga de pagina in mijn zelfgemaakte junk journal maken. De pagina met noten maak ik iets lichter met witte gesso.


Dan bewerk ik de pagina's met distress inkt. zodat ze meer vintage lijken.


Met blauwe glitterpaste en een stencil breng ik een paar vogels aan.


Ik eg de afbeeldingen neer waar ik denk ze te plaatsen, alles mat ik met wit cardstock.


Alles ruw ik op, bewerk ik met inkt en plak het dan vast.


En als laatste nog enkele strass steentjes erbij en klaar is mijn pagina.


Gebruikte materialen Craft Sensations:

Designpapier, zie boven in het midden.

Cardstock.



Stencil.

Strass steentjes


Overige materialen:

  • Witte gesso
  • Glitter paste
  • Gaasverband
  • Blauw gaas

Reacties

Populaire posts