Nostalgisch album met box


Hi allemaal,

Vandaag heb ik de laatste hand gelegd aan een workshop van bijna 6 jaar geleden... Niet dat het zo moeilijk was... maar gewoon nooit aan begonnen.
Ik heb hem in 2015 (dacht ik) op de KreaDoe gekocht bij Scrap Unlimited, dus helaas geen werkbeschrijving, deze is misschien nog te koop via Scrap Unlimited.

Van de buitenkant lijkt het een gewoon mini album, maar de verassing zit in de binnenkant. Hij sluit met een soort riempje en de rug is rijkelijk versierd met veel brons


Er zat 1 vel designpapier bij, deze gebruikt voor de voor en achterkant en het overschot heb ik gebruikt als versiering.


Ook in het riempje zit een kettinkje met brons.


Als je het riempje losmaakt zie je ook aan de binnenkant een kettinkje met brons en het boekje. De rug van het album is ook de zijkant van het doosje, dat met 3 scharnieren naar links kan worden geklapt.


Hier is het boekje open geklapt.


De afbeeldingen heb ik zo geplakt dat je er een foto of zoals ik nu heb gedaan een tag erin kan schuiven.


In de tags heb ik een stukje kant en een touwtje gestrikt.


Een leuk project! 

Buiten de workshop heb ik nog designpapier gebruikt uit het Scriptpad van prima marketing, touw en kant. 

Liefs Bianca








 

Reacties

Populaire posts