Kerstdoosje

 
Hi allemaal,

Ik had op mijn werk een leuk doosje dat eigenlijk de prullenbak in moest... maar toe dacht ik dat het wel leuk zou zijn om dit te bekleden en te gebruiken voor de kerst. Het is een doosje geworden voor een jongen, dus niet te vrouwelijk. Later vul ik dit met allemaal lekkere dingen.

Geen moeilijk project maar wilde het toch met jullie delen.

Op de bovenkant van het doosje heb ik 2 labels uit het designblok gehaald en gemat op zwart cardstock. Eyelet met 2 belletjes eraan en in de hoek nog enkele strass steentjes.


De zijkanten hebben een ronde afbeelding met tekst uit het boek


In de hoekjes weer 3 strass steentjes.


Aan de achterkant heb ik een banner en een rondje geplaatst, waar de tekst "made by Bianca" op staat.


Aan de voorzijde ook nog een kaartje met een strikje van Bakers twine.


Om het af te maken heb ik ook de binnenkant bekleed en voorzie van een gemat kaartje.


Eigenlijk kan je elk willekeurig doosje op deze manier bekleden en gebruiken om je cadeautjes in te doen, super leuk toch!
Ik heb een korte werkbeschrijving gemaakt en een overzicht van de gebruikte materialen.

Liefs Bianca,


Werkwijze:

Neem een willekeurig doosje, ik gebruik een kartonnen doosje.


De randen verf ik zwart met zwarte gesso.


Ook de binnenzijde.


Bekleed de binnen en buiten kant met designpapier, steeds 0.5cm kleiner als de basis.


En dan kan je het doosje versieren naar eigen inzicht.

Gebruikte materialen van Craft Sensations:

Designpapier

Zwarte kraft.


Belletjes


Strass steentjes


Bakers twine



Overige materialen:

  • Zwarte Gesso


Reacties

Populaire posts