Sketch mei Scrappen en Beppen


Hi allemaal,

Ik heb sinds kort een bullet journal waar ik alle sketches in wil gaan maken, vandaag de eerste.
Alle stempels die ik heb gebruikt zijn uit een oude serie van Craft Sensations, maar blijven leuk! Als pocket heb ik een klein papieren zakje gebruikt met daarin een label. Om het zakje een touwtje gestrikt en tekstje erbij.


Her en der pailletjes erbij en de pagina is klaar.


Dit is de Sketch:


Werkwijze:

Ik begin met een compleet lege pagina, links ga ik noteren voor welke groep de sketch is en rechts komt de sketch.


Ik begin met het designpapier 0.5cm kleiner te snijden en de 2 rechtse hoeken af te ronden.


Op designpapier, (komt uit een ander blok, maar past er super bij) ga ik et embossing poeder stempelen.


Zakje erbij, labeltje gemaakt, touwtje gestrikt en natuurlijk pailletjes erbij... dit gaat het ongeveer worden.


De aankondiging op de linker pagina maak ik in dezelfde stijl en kleuren. Als eerste een vlek met metallic verf groen gemaakt


Stempel uit dezelfde serie erop.


Stukje Kraftpapier gemat op designpapier voor de tekst. Ook nog 3 kleine vlindertje geponst uit hetzelfde designpapier.


Nu kan de sketch erop worden geplakt, eerst het designpapier.


Het label heb ik nog voorzien van een tekstje.


Zakje bekleden met designpapier, ook 0.5cm kleiner


De vleugels van de vlinder verhoog ik met 3d tape.


Vlinder op het zakje, label erin, strikje erom en tekstje erbij. Zo kan het geheel in het midden van het boekje worden geplakt.


Her en der nog enkele pailletjes en de sketch is klaar. Simpel maar wel een leuke sketch!


Gebruikte materialen van Craft Sensations:

Designpapier, Grunge Dreams.


Designpapier, textures.


Kraft papier



Het boekje.


Pailletjes


Gebruikte materialen van Art Sensations:

Metallic waterverf

De kwasten


Overige gebruikte materialen:

  • Oude stempels, Craft Sensations.
  • Ponsjes.
  • Touw.
  • Zakje.
  • Embossingpoeder

Liefs Bianca


Reacties

Populaire posts