Just Go


Hi allemaal,

Vandaag is er weer een nieuwe challenge gestart op de Facebook pagina: Creatief met Craft Sensations.

Dit is mijn uitwerking  van de Sketch...

De basis is gemaakt van zwarte kraft waarvan ik de randen heb bewerkt met de metallic verf gold. Als designpapier heb ik uit de Kraft serie 2 vellen gekozen, één met gouden stippen en de ander met Franse  kenmerken. De stempel van de Eiffeltoren hoort daar natuurlijk bij, samen met de tekststempel "Just Go", met andere woorden.. Ga lekker erop uit! (zodra de grenzen open zijn en het verantwoord is natuurlijk!) 

Voor de banners heb ik Washi tape gebruikt, natuurlijk kunnen de Sequins ook hier niet ontbreken.


Bij Craft Sensations hebben ze heel veel mooie bloemen stempels... maar deze blijven echt mijn favoriet🙈
Deze keer ingekleurd met de kleuren gold, black and white uit de metallic serie waterverf.


Werkwijze:

Ben begonnen met een stuk zwarte kraft van 29x14.5cm, deze dubbel gevouwen. De randen geruwd en bewerkt met de metallic verf gold.


Een stuk design papier van 5.5x14cm aan de rechterkant geplaatst. De randen zijn ook geruwd en met zwarte inkt bewerkt.


De banners gemaakt met washi tape.


De andere helft van het designpapier is 8.5x14cm en daar heb ik een stukje kant op de rand geplakt, de uiteindes zijn omgeslagen. Ook de randen geruwd en bewerkt met zwarte inkt.


Ik heb gestempeld op bruine kraft en deze gemat op zwarte kraft. De randen zijn ook geruwd en van het bruine papier zijn de randen bewerkt met zwarte inkt en van het zwarte papier met metallic verf gold.


De afbeelding en de tekst worden volgens de sketch op de kaart geplakt.


De bloemen zijn uitgeknipte stempels die zijn ingekleurd met de kleuren Gold, Black en White uit de metallic waterverf serie.


De bloemetjes worden op de kaart geplakt, dan nog her en der enkele sequins en de sketch is klaar.


Dit is de sketch:

Gebruikte materialen van Craft Sensations:

Kraft




Kraft designpad.


Washi tape


Stempel Eiffeltoren, zie je links bovenin.


Stempel tekst, zie je in het midden bovenin.


Bloemetjes, zie je links bovenin.


Sequins


De gebruikte materialen van Art Sensations:

Metallic waterverf


Kwastenset


Ben weer ontzettend benieuwd wat iedereen er van gaat maken.

Liefs Bianca


Reacties

Populaire posts