Time to be happy


Hi allemaal,

Er is ook weer een nieuwe sketch op Scrappen & Beppen ... was best een lastige deze keer...

Heb ook best wel afgeweken, maar toch is de sketch wel zichtbaar.

De basis is van kraft papier met daarop designpapier. Op het designpapier heb ik een stuk cardstock waar met een stencil relief is aangebracht geplaatst. 

In het midden heb ik een stempel geplaatst op kraft papier en dat weer gemat op designpapier. Ook een paar leuke knoopjes in dezelfde kleuren erbij.


Heb overal met een bruine fijnschrijver langs de randen een stippellijn aangebracht. Hierdoor wordt het net wat leuker.



Werkwijze:

De basis is van een stuk kraftpapier 21x15cm. Dit dubbelgevouwen. Daarop een stuk designpapier van 10x14.5cm.


Neem nu een stuk cardstock van 9.5x14cm. Het stencil is 14 cm hoog, dus kan er precies op worden geplaatst. Ik plak het vast om schuiven te voorkomen.


Dan breng ik een modeling paste aan.


Zodra deze droog is ga ik met 3d paint en water kleur aanbrengen.


Alle randen ruw ik op en bewerk ik met bruine inkt.


Op de Sketch staan hexagons... en ik kom dit designpapier tegen. Die ga ik dus uitknippen en gebruiken.


Ze zijn een beetje groter als de sketch... dus neem er maar 6 ipv 9.


2 banners komen erbij. 1 van 2x13cm en 1 van 2x14.5cm. Ik snij ze in op 2 cm.


De hexagons en banners ruw ik op en bewerk ik met inkt.


Op Kraft papier stempel ik met bruine inkt de tekst "Time to be Happy" en mat deze op blauw designpapier. De randen zijn weer geruwd en bewerkt met inkt. Nog wat knoopjes in de kleur erbij.


Als laatste ga ik de randjes voorzien van een stippellijntje met een bruine fijnschrijver.


Dit is de sketch:


Ik heb de volgende Craft Sensations producten gebruikt:

Designpad, Urban style


Cardstock.



Stencil 
De tekst stempel  "Time to be Happy" komt uit de rechter set.


De onderstaande artikelen heb je ook nodig

  • Modeling paste
  • Kraft papier
  • Bruine fijnschrijver.
  • Knoopjes.

Was weer leuk om te doen.

Liefs Bianca


Reacties

Populaire posts