Be the best version of you


Hallo allemaal,

We mogen allemaal weer een voorbeeld voor de Sketch van Craft Sensations maken. Het is weer een leuke sketch en ben benieuwd wat iedereen er van gaat maken! Wil je mee doen, neem dan een kijkje op de facebook pagina: Creatief met Craft Sensations & Art Sensations.

Op mijn voorbeeld heb ik op de cirkel in het midden met embossingpoeder de stempel "Be the best version of you" geplaatst.


De bloemen rondom de cirkel zijn gemaakt met een snijmal en brads.


Om de kaart een vintage look te geven heb ik her en der een scheurtje in het designpapier gemaakt.


2 hoekjes heb ik opgekruld en sequins toegevoegd.


Om de middelste strook als extraatje ook nog een touwtje gewikkeld


Werkwijze:

Met een ronde achtergrond stempel, heb ik gestempeld op kraft papier.


Tekststempel met embossingpoeder erover gestempeld.


Rond uitgesneden en de ronden ruw gemaakt en bewerkt met inkt.


Als achtergrond gebruik ik een doily die bewerkt is met 2 kleuren inkt.


Alles neergelegd volgens de sketch, touwtje extra toegevoegd.


Met de snijmal en brads ga ik de bloemen maken.


Eerst de randen bewerkt met inkt.


Kleine gaatjes in het midden gemaakt voor de splitpennen.


De bloemblaadjes rol ik om naar achteren, ik gebruik hiervoor een dun penseeltje.


Dan vanuit het midden weer opbollen.


Dan maak ik 2 grote en 4 kleine bloemen met de brads.


Ik vind de brads net te hard van kleur en breng een heel klein beetje wax hierop aan.


Het grootste stuk designpapier ga ik oud maken. De hoekjes rol ik op en maak 2 scheurtjes erin. Dan de rest opruwen en bewerken met inkt.


Dit mat ik op een basiskaart van Kraft papier.


De rest van het papier ruw ik op en bewerk ik ook met inkt. Als extra toevoeging heb ik nog een touwtje om de strook gewikkeld.


De rest kan erop worden geplakt volgens de sketch en dan nog even enkele sequins toevoegen... blijft leuk!



Dit is de Sketch:


Gebruikte materialen:

Design pad, Colourful Fairytales en Vitage Feelings.


Snijmal bloemen, zie je rechtsonderin


Brads.


Sequins.


Onderstaande materialen heb ik ook gebruikt:

  • Wax.
  • Embossingpoeder.
  • Kraft papier.
  • Uni cardstock.
  • Doily.
  • Touw.
  • Ponsen

Ben zeer benieuwd naar jullie creaties.

Liefs Bianca




Reacties

Een reactie posten

Populaire posts