Kaart nav Sketch oktober

Er is weer een "nieuwe" Sketch op onze Facebookgroep Scrappen & Beppen en daar moet ik aan meedoen... anders moet ik een LIVE workshop geven... ik en live... voorlopig niet😏 Dus snel een kaart maken enne eerlijk.. het is ook gewoon leuk om te zien hoeveel verschillende kaarten er worden gemaakt nav dezelfde Sketch.



De Sketch:



De gebruikte materialen:

Designpapier, Craft Sensations.
Stickless, Ranger.
Embossingpoeder, WOW
Stempels, Ali Express
Cardstock, kant, belletjes, touw en pailletjes



Werkwijze:

Alle maten aanhouden van de Sketch en beginnen..

De tekst heb ik gestempeld met embossingpoeder op craft, dit geruwd en bewerkt met inkt.


Gemat op zwart Cardstock wat ook is geruwd en bewerkt met stickles.


Eindresultaat:


Hetzelfde gedaan met de afbeelding, is trouwens een stuk designpapier uit het blok.


Voor de strook strook heb ik een stuk craft bekleed met "kant" in zilverkleur.


Als laatste de stukken designpapier geruwd en bewerkt met inkt en volgens de sketch op de basis geplakt. Nog een touwtje met 2 belletjes om de afbeeldig en als laatste de pailletjes...


De stickless schitteren heel erg in het najaars zonnetje, maar niet te zien op de foto helaas..

Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts