Stoere verjaardagskaart

Mijn neefje is bijna jarig, daar hoort toch een stoer kaartje bij...Wax is dan altijd goed!


Onderstaande materialen heb ik gebruikt:

Snijmal riempje, Studiolight.
Stempelset Chalk talk, Stampin Up.
Embossingfolder, Nellie's Choice.
Ribbelkarton, Joy.
Craft en zwart cardstock.
Gaasverband, Kruidvat.
Designpapier, Decotime
Wax silver en antique gold, Gilding wax
Wax green amber, Treasure gold.


Zwart cardstock in de embossingfolder.


Deze ga ik eerst helemaal in de gilding wax Antique gold zetten, langzaam met draaiende bewegingen over het geëmboste papier en niet te hard drukken, je kan er beter 2x overheen gaan.


En dan hier en daar met wat silver en green erover, zodat het een beetje roestige look krijgt.


De snijmal van de riem heb ik gebruikt met een designpapier met een lederlook, de gesp in het zwart.


Het designpapier heb ik bewerkt met zwarte distress inkt en het zwarte heb ik bewerkt met Silverkleurige wax.
Stempels gestempeld en uitgeknipt, oud gemaakt. Stukje gaas bewerkt met bruine distress inkt en op een stukje gescheurd ribbelkarton geplakt.


Dit alles op de onderstaande manier op elkaar geplakt.


Een leuk kaartje voor een lief neefje.

Mocht je nou geïnspireerd zijn door deze blog en ook iets gaan maken met wax, deel dat dan op mijn Facebookpagina: Bianca's scraps . Ook voor vragen kan je daar terecht.

Liefs Bianca.

Reacties

Populaire posts