"Zomaar iets leuks" kaartje met pocket

De opdracht: "Zomaar iets leuks"


Dit is het 2e  "Zomaar iets leuks" voor onze Facebook groep "Scrappen & Beppen". De eerste is reeds geplaatst en ik gebruik voor dit kaartje hetzelfde papier. Ook hier ga ik een pocket toevoegen om er wat leuks bij te doen.

Onderstaande materialen heb ik gebruikt:



Kraft papier.
Cardstock  rood en roze (niet gebruikt).
Designpapier (geen idee welk merk was een stuk dat ik nog had liggen).
Vellum Quotes Decotime van de Action.
Plakparels van Decotime van de Action (niet op foto).
Rietjes van Kimya verpakkingen
Plaatje ooit op internet gevonden
Touw, bloemetjes, strikjes (niet gebruikt) overal vandaan.
Doilies van Rayer.
Stempels en tabpons van Stampin Up.

Werkwijze:

Stuk Kraft van 15x21cm vouw je dubbel tot een kaart, aan de binnenzijde maken we een pocket. Pak hiervoor een stuk Kraft van 17x11.5cm en ril deze op 1 cm van de 2 korte kanten en 1cm van de lange kant. Snij of knip de hoekjes weg.

Plak het geheel aan de binnenkant van de voorkant van je kaart en je hebt een pocket. De basis is klaar.

Eindresultaat:

Dan kan je de kaart gaan versieren. Voor in de pocket heb ik een zakje met wat goodies gemaakt gevuld met mix van pailletjes en kraaltjes en wat stansje van tabjes.






Ik heb er weer met plezier aan gewerkt, leuk om te maken en ook leuk om te krijgen. Mocht je nou geïnspireerd zijn geraakt door deze blog en het thuis ook hebben gemaakt, deel dan je foto op mijn Facebook pagina Bianca's scraps

Bedankt voor het lezen!

Reacties

Populaire posts