"Zomaar iets leuks" Ticket met pocket

Mijn allereerste blog...

De opdracht is "Zomaar iets leuks" 



Op onze Facebook groep "Scrappen & Beppen" hebben we de opdracht om 3x per half jaar "Zomaar iets leuks" te maken. Omdat het bijna Valentijn is lijkt het me leuk om het thema ook Valentijn te doen... en dan in combinatie met de ticketmal.

Onderstaande materialen heb ik gebruikt:


Kraft papier.
Cardstock  rood en roze.
Designpapier (geen idee welk merk was een stuk dat ik nog had liggen).
Vellum Quotes Decotime van de Action.
Ribbelkarton van Joy.
Gaasverband van Kruidvat (niet op foto).
Sluitstrip met tekst "Especially for you" van Kimya Verpakkingen (niet op foto).
Plakparels van Decotime van de Action (niet op foto).
Stempel "Zomaar" van Precious Marieke.
Snijmallen:
  • Bedel hart - Marianne Design
  • Hart met rondjes - Marianne Design (niet op foto)
  • Hart - Ali Expres
  • Bloemetjes - Studiolight
  • Ticket - Studio Light
Werkwijze:
De grootste ticket mal is 2x uit kraft papier gestanst, Tape op de lange kanten, langs de gaatjes en dan op elkaar plakken, zo ontstaat er een pocket.

Basis is al klaar! Lekker simpel en toch leuk.

Eindresultaat:
Dan kan je alles gaan versieren. Voor in de pocket heb ik een zakje met wat goodies gemaakt gevuld met mix van pailletjes en kraaltjes en wat mini envelopjes.



Ik heb er met plezier aan gewerkt, leuk om te maken en ook leuk om te krijgen. Mocht je nou geΓ―nspireerd zijn geraakt door deze blog en het thuis ook hebben gemaakt, deel dan je foto op mijn Facebook pagina: Bianca's scraps

Bedankt voor het lezen!





Reacties

  1. Hoi Bianca,
    Wat een leuke blog , En ik ga zeker die kaart maken en hier plaatsen.
    Gr Frieda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks 😘! En super leuk dat je hem ook gaat maken 😍

      Verwijderen
  2. Yessssssssss, gelukt ..... Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts