Challenge Verjaardagskaart

De opdracht: Kaart maken met een Sketch



Op de Facebookpagina van Craft Sensations zag ik een leuke sketch voorbijkomen... die moest ik maken... Onder de inzendingen wordt ook nog een leuke prijs verloot, de voorwaarden zijn wel dat je de onderstaande sketch volgt en papier van Craft sensations gebruikt. .. nu duimen.

Het is dus geen eigen ontwerp en de informatie is te vinden op: Blog Craft Sensations

Onderstaande materialen heb ik gebruikt:



Verschillende kleuren cardstock.
Design papier van Craft Sensations.
Plaatjes van Joy Crafts.
Kant en eyelets.

Snijmallen:
Bloemen, Joy Crafts.
Takjes, geen idee welk merk.
Tekst, Marianne Design

Werkwijze:

Basiskaart 17.5cm x 25cm, rillen op 12,5 (dus door de helft)
2e kleur snijden op 17cm x 12cm
Designpapier 16.5cm x 11.5cm

De 2e kleur heb ik ook gebruikt voor de flappen, 16.5cm x 12.5 cm. diagonaal doorsnijden:


De bovenste en onderste driehoek mogen weg, de linkse en rechtse gaan we op 0.5 cm rillen, dit wordt de plakstrook.


Op mijn kaart heb ik eerst een kantje boven en onder geplakt en toen de flappen.


Design papier erop geplakt en eyelets erin gemaakt.


En dan nog versieren, heb gekozen voor een verjaardagskaart.



Ik vind het een leuk model, ik hoop jij ook! Mocht je hem ook maken dan zou ik het leuk vinden als je hem ook deelt op mijn Facebook pagina: Bianca's Scraps
en.... natuurlijk ook bij Craft Sensations... wie weet win jij wel die leuke prijs...

Reacties

Populaire posts