Testje met Baked texture Vintage Beeswax

Even iets nieuws testen...



Vandaag Baked Texture Vintage Beeswax opgehaald en dat moet ik natuurlijk even uitproberen... Even googlen en ik kwam een filmpje tegen van Seth Apter de onderstaande tag is dus gemaakt nav zijn filmpje.

Onderstaande materialen heb ik gebruikt:



Wit Cardstock
Vintage papier en Vloeipapier
Beeswax Seth Apter
Diverse kleuren Distress inkt
Stempels, geen idee welk merk..

Werkwijze:
Van wit cardstock een label gemaakt en beplakt met het vintage papier en het vloeipapier.



Daarna bewerkt met verschillende kleuren distress inkt. De randjes van het verschillende papier aangezet met zwart potlood (ik gebruik Derwent inktens) en uitgeveegd. Daarna gewoon wat achtergrond stempels erop, ook dit lekker random, niet nadenken gewoon doen.


Laten drogen en daarna het label in zijn geheel in de embossing inkt gedrukt, gebruik dus wel clear/blanco... De Beeswax erop strooien en verhitten met een heatgun, dit heb ik 3x herhaald. Hieronder is het eindresultaat te zien, heb even van verschillende kanten gefotografeerd zodat je de mooie glans kunt zien.


Het is geweldig spul... wil nu dus alle kleuren hebben...

Mocht je nou ook leuke voorbeelden hebben die hier mee zijn gemaakt dan zie die graag op mijn Facebookpagina: Bianca's scraps

Bedankt voor het lezen!

Reacties

  1. Oh wow, gaaf spul zeg!! Denk dat ik ook, als ik het koop, met vintage ga beginnen.
    Seth Apter heeft ook zulke geweldige stencils. Dank voor het delen weer!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts