ME-TIME februari week 4

 

Hi allemaal,

Alweer de laatste... week 3 is hier te vinden.

We gaan nu alles verwerken op een kaart, leuk toch dat je met een boek of krant zoveel dinge kunt doen.


Kies een kleur cardstock van 21x15cm dat bij je stempel past.
De randen van de afbeelding heb ik nog wat bijgewerkt met zwarte inkt, leg eerst alles op je basis en plak pas op het laatst als je tevreden bent alles vast.

Van de basis heb ik de randen geruwd en bewerkt met zwarte inkt.


Als je tevreden bent dan ga je dus pas vastplakken, plak de afbeelding op je kaart en spetter met zwarte inkt en heel veel water spetters op je creatie.


Scheur een hoekje uit zwart cardstock van ongeveer 8.5x10cm, hierop komen de bloemen. Kijk welke bloemen je gaat gebruiken en hoe je ze wilt plaatsen.


Plaats dit over je afbeelding en lekker schuin. 
Kies een leuke bijpassende tekst. Mocht je nou in het gebruikte boek leuke teksten kunnen vinden dan is dat helemaal leuk! Bij mij ging dat helaas niet...
De tekst heb ik gestempeld op de rand van het boekpapier, daar is geen geen gedrukte tekst dus kan je zelf stempelen. Bewerk ook dit papier met inkt zodat het bij de rest past. Plak het op zwart cardstock en zij dit uit met een klein randjes rondom. Zoek een leuk plekje voor je tekst.


En dit was mijn ME-TIME,

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Ik heb in ieder geval ervan genoten!

Liefs Bianca

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts