ME-TIME februari week 2


Hi allemaal,

We gaan door met de ME-TIME week 2, hier vind je week 1.
Deze week gaan we met hetzelfde papier bloemen maken, zoek leuke stansen van de bloemen die je kunt "stapelen" dus in meerdere maten, minimaal 3 maten, maar meer mag ook. Takjes of blaadjes erbij is ook leuk.
Mocht je nou geen snijmallen van bloemen hebben, dan kan je stempelen of tekenen en deze uitknippen. Wees creatief!

Ik weet nog niet hoeveel bloemen dat ik wil gaan gebruiken dus stans ik er voldoende, minimaal 3. Voor 3 bloemen heb ik dus 9 gestanste bloemen nodig in 3 maten...


Bewerk de bloemen en de takjes met dezelfde inkt als in week 1, of niet.


Begin op een zachte ondergrond aan de achterkant met een bol voorwerpt draaien totdat je onderstaand resultaat krijgt


Druk nu aan de voorkant in het midden op de bloem.



Dan gaan we de takjes ook aan de achterzijde bollen, zie het eerste takje. Draai het weer om en vouw ze om de punt van de pincet, resultaat is te zien aan het laatste takje


Plak de 3 maten bloemen op elkaar, voor het midden kan je meeldraden gebruiken, of een druppel glossy, of lijm met glitters of iets anders leuks.


Uiteindelijk heb ik maar 3 bloemen gebruikt... maar kan ze altijd nog ergens voor gebruiken, dus ga weer lekker los, bloemen zijn zo leuk om te maken.

Volgende week komt week 3

Liefs Bianca

 

Reacties

Populaire posts