ME-TIME februari week 1

 

Hi allemaal,

Ik mocht weer iets verzinnen voor de ME-TIME.
Het is iets simpels, maar er zitten leuke details in... dus weer leuk om te gebruiken bij je eigen projectjes.
 Je hebt wel bij voorkeur een paar pagina's uit een oud vergeeld boek nodig...heb je dat niet dan kan een gewoon boek of misschien zelfs krant ook gebruikt worden. Een krant zou ik denk ik wel dubbel pakken dus 2 op elkaar lijmen, wordt het net iets dikker.

Zoek ook wat kleine leuke ponsen of hele kleine malletjes bij elkaar en ga lekker aan de slag.
Ik heb dit niet zelf bedacht, kreeg ooit een filmpje doorgestuurd en dacht dat ga ik ooit ook doen, dat ooit is nu!


Als het papier genoeg vergeeld is, kan je meteen aan de slag met het ponsen van de figuurtjes. Ik heb hartjes en rondjes genomen. Maar het is leuk met alle figuurtjes... Ik wist nog niet wat ik nodig hebt dus maak er maar genoeg, kan ik altijd nog ergens anders voor gebruiken.


Is je papier niet genoeg vergeeld of hou je gewoon van lekker vintage dan kan je het papier inkten, Gebruik een bruine inkt eventueel aangevuld met een groen en ga met een draaien beweging met de spons over het papier.


Duw de ponsjes in de versamark en dan in de embossing poeder (clear), verhitten met de heat tool. Ben je snel genoeg dan kan je meteen na het verhitten het weer in de poeder duwen. Herhaal dit totdat je het gewenste resultaat hebt. Ik gebruik een pincet.

Mocht je geen embossing hebben, dan zou je het kunnen proberen met Glossy of gewoon zonder...


Maar het geeft wel een super leuk effect met de embossing poeder he!
Je hebt gewoon zelf leuke glossy embelishments gemaakt.

Je hebt er echt niet veel van nodig, maar zeker ook leuk om te gebruiken in andere projecten, dus ga los zou ik zeggen!


Volgende week gaan we weer verder met week 2

Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts