Sketch januari 2022


Hi allemaal!

De eerste challenge van 2022 is gestart!
Jeetje alweer 2022, de allerbeste wensen voor iedereen! 

We starten op Creatief met Craft Sensations met een slimLine kaart, op zich heel leuk.... maar deze keer met een scheve twist🙈.
Best lastig voor mij... maar toch gelukt!

Al het papier, plaatjes en de tekst komen uit 1 blok, namelijk "Romantic Florals&basic patterns. Voor de rest heb ik nog cardstock, parels en bakerstwine gebruikt. Veel heb je dus niet nodig!


Ik zal hieronder mijn afmetingen en werkwijze plaatsen en nog een overzicht van de gebruikte materialen.

Als je het leuk vind dan kan je meedoen en maak je kans op een leuk prijzenpakket!

Liefs,
 

De sketch:


Werkwijze:

ik begin met een stuk cardstock van 21x21 en vouw deze dubbel.


Daarop komt een stuk designpapier van 205x10cm


Daarop een stuk cardstok van 20x9.5


Dan weer een stuk designpapier van 19x8.5cm


De vlakjes cardstock worden 6x8cm.


Deze snij ik scheef zoals hieronder is aangegeven:


Ik verdeel ze op de onderstaande manier


Dan snij ik de afbeeldingen op5.5x7.5cm


En ook deze snij ik op dezelfde manier scheef.


De tekst mat ik op wit cardstock


Bakerstwine, zonder het extra draadje strik om het middelste kaartje.


Bloemetjes, blaadjes en pareltjes erbij.


Tevreden dan ga ik alles distressen en lijmen en dan is dit het eindresultaat:



Gebruikte materialen:

Designpapier


Cardstock.


Parels.


Bakerstwine.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts