Kerstkaarten 2021

  

Hi allemaal,

Wel of geen kerstkaarten... was er eigenlijk mee gestopt. Maar vorig jaar en dit jaar heb ik er toch maar weer gemaakt. Door corona is dit wel weer een dingetje geworden, tenminste bij mij. Maar om nu allemaal hele uitgebreide kaarten te gaan maken, gaat echt iets te ver. Mijn petje af voor diegene die dat trouw elk jaar doen hoor!

Ik heb dus voor iedereen dezelfde kaart gemaakt, tenminste met dezelfde opbouw. Wel heb ik mijn nieuwe stempel set met pons van Stampin Up gebruikt... vind deze zo leuk!

De basis is mettalic cardstock met daarop jute en strook designpapier van Craft Sensations. Banners er onder en dan de stempels erop. Ik heb 3 verschillende stempels uit de set gebruikt, hieronder eerst het rendier.


En natuurlijk mag de kerstman niet ontbreken, de tekst stempel komt uit dezelfde set.


En natuurlijk het koekmannetje. Zoals je ziet heb ik ook weer pailletten gebruikt, deze horen er echt bij!


Ik heb voor de liefhebbers hieronder mijn werkwijze geplaatst, maar is niet echt spectaculair.

Liefs Bianca.

Werkwijze:

Neem een stuk cardstock van 10.5x29.7, dus een A4 doormidden.


Vouw deze dubbel.


Stukje jute erop.


Stukje designpapier van 5x11.5 erop


Banners ponsen.


Stempels met embossingpoeder, de test mat ik.


Als ik tevreden ben dan ga ik alles lijmen en distressen.


Dan nog pailletten erbij en hoppa 30 kaarten!


Gebruikte materialen:

  • Stempelset en pons Cookie-Cutter, Stampin Up
  • Pons banner, Stampin Up
  • Designpapier, Craft Sensations
  • Pailletten, Craft Sensations
  • Jute en cardstock, geen idee welk merk



Reacties

Populaire posts