Journal Page "Its the most wonderful time of the year"

 

Hi allemaal,

Vandaag is de nieuwe Journal Page challenge op Creatief met Craft Sensations gestart en de opdracht is "The most wonderful time of the year". 

Dus met deze pagina wil ik iedereen alvast hele fijne feestdagen wensen!!!

Voor diegene die een leuk cadeautje aan mij willen geven zal ik in de pocket een verlanglijstje plaatsen... ik sta op de juiste lijst... namelijk "the nice  list"😁

De pagina maak ik in mijn zelfgemaakte Junk Journal.

Als je het leuk vind om te lezen hoe deze pagina tot stand is gekomen dan zou ik zeker verder lezen en wil je weten welke materialen ik heb gebruikt ook.

Liefs,


Werkwijze:

De pagina met letters vind ik net te hard, dus deze ga ik verzachten door een dun laagje gesso aan te brengen.


Om de pagina's vintage te maken, breng ik een laagje bruine inkt aan.


In de rechterhoek plaats ik een stukje gescheurd designpapier. Daarop komen ook nog 3 strass steentjes.


Op dezelfde pagina plaats ik een pocket.


Een tekstkaartje uit het kerstblok samen met bakerstwine komen op de pocket.


In de pocket komen 3 kaartjes uit het blok en daar een touwtje doorheen.


De linker pagina krijgt een banner en doilly onder een tekstkaartje. Het is een simpele pagina maar wel echt kerst toch!


Gebruikte materialen:

Designpapier


Kraft


Strass


Bakerstwine

Reacties

Populaire posts