Sketch challenge juni 2021

 

Hi allemaal,

Vandaag is er weer een nieuwe Sketch Challenge gestart op Creatief met Craft & Art Sensations. Ik heb er deze keer een babykaartje voor een jongetje van gemaakt. Bijna alles komt uit 1 paperbook, ook het inpakpapier en het label. 


Het kaartje met de leuke tekst komt uit het paperbook en natuurlijk heb ik ook weer sequins gebruikt.  


Hieronder zal ik de sketch, mijn werkwijze plaatsen en een overzicht van de gebruikte materialen.

Liefs Bianca,


De Sketch:


Werkwijze:

Neem een stuk kraft van 21x15cm en vouw dit dubbel.


Neem een stuk designpapier, 0.5cm kleiner.


Neem een stuk kraft van 7x10.5cm en lijm daar designpapier op, 0.5cm kleiner.


Neem het kaartje en plaats daar kraft onder 0.5cm groter. Het kraft papier is bij mij nu 7x8.5cm.


Lijm dat op het designpapier.


Daarover plaats ik een stukje jutte.


Ik wikkel daar een touwtje met een strikje omheen.


Het tekstkaartje mat ik op kraft en plaats aan de achterkant onder en boven een stukje 3d tape.


Nu valt het kaartje mooi over het jute en touwtje.


Nu plak ik het geheel op de basiskaart.


Voor de vlaggetjes neem ik 5 stukjes designpapier van 2x5cm, vouw dit dubbel. Zet een punt in het midden aan de onderste rand en snij nu de hoekjes eraf en je hebt een vlaggetje.


Lijm het nu over het touwtje en de slinger is klaar.


Lijm d slier op de kaart en nog enkele pailletten erbij en de sketch is klaar.


Gebruikte materialen van Craft Sensations:

Paperbook, zie je rechtsboven


Designpapier, zie rechts onder


Kraft


Pailletten

Reacties

Populaire posts