Congratulations



Hi allemaal,

Er zijn weer nieuwe stempels uit bij Craft Sensations en hier wilde ik even een leuk kaartje meemaken. Ik vind de ballonnen super leuk dus die moeste er volop bij. We hebben ook de vraag gekregen vanuit Craft Sensations om enkele voorbeelden te maken van het metallic cardstock dus dat neem ik ook mee. Op de groene kleur na heb ik alle kleuren metallic cardstock uit 1 verpakking gebuikt, dus missie geslaagd zou ik zeggen. 

De ballonnen zijn dus gestempeld op het cardstock en uitgeknipt. Iedere ballon heeft een stukje bakers twine gekregen (zonder gouddraadje) en de uiteindes zijn bij elkaar gestrikt. De ballonnen heb ik iets gebold en opgeplakt met 3d tape, zodat er iets meer diepte ontstaat.


De mooie tekststempel heb ik op de mat gestempeld, wel embossingpoeder gebruikt, geeft een mooie effect.

 
Hieronder zal ik mijn werkwijze plaatsen en een overzicht van de gebruikte materialen.

Liefs Bianca,


Werkwijze:

Het metallic cardstock is A5, dit vouw ik dubbel en ik heb de basis.


Daarop mat ik een andere kleur metallic cardstock.


Dan neem ik een stukje designpapier die ik ook mat op weer een andere kleur.


Dan ga ik ballonnen stempelen met embossingpoeder.


Als ze uitgeknipt zijn, maak ik de randjes zwart.


Dan leg ik ze neer, hier zie je nog 6 ballonnen... maar dat worden er 5. Zo gaat mijn kaartje eruitzien.


Op de mat stempel ik de tekst met embossingpoeder.


De basis en de mat ruw ik op en bewerk ik met zwarte inkt.


Hetzelfde doe ik met het designpapier en de mat.


Het designpapier plak ik in het midden op de kaart.


Dan neem ik zwart bakerstwine en haal de gouddraad eruit. 


Dan bevestig ik de touwtjes aan de ballonnen en plak ik ze op de kaart met 3d tape. Nog enkele strass steentjes erbij en klaar.


Gebruikte materialen Craft Sensations:

Metallic cardstock


Designpapier, zie rechts onderin



Stempels


Bakerstwine


Strass

Reacties

Populaire posts