Sketch juni Scrappen en Beppen


Hi allemaal,

Op de Facebookpagina Scrappen & Beppen hebben we weer een nieuwe sketch. een erg leuke sketch deze keer... Heel simpel, maar toch leuk!

Het zijn 12 vierkantje die ik met 3d tape heb opgehoogd, zodat er diepte in de kaart komt. Daaromheen 3 kleuren touw gewikkeld en 2 cirkels met gaasverband erover geplaatst.


Hieronder zal ik mijn maten en de werkwijze plaatsen, zodat je het eventueel kunt nalezen. Ik ben wel benieuwd wat iedereen hier van gaat maken, mogelijkheden zijn eindeloos.

Liefs Bianca


De Sketch:


Werkwijze:

Ik heb een stuk witte kraft genomen met de afmeting 23x14.5cm en deze dubbel gevouwen.


Hierop een stuk bruine kraft van 10.5x13.5cm, ik plak nog niets vast.


12 vakjes van 3x3cm uit zwarte kraft gesneden.


12 vierkantjes van 2.5x2.5cm uit designpapier gesneden


2 rondjes met snijmallen gestanst.


Tekst gestempeld en stukje gaasverband erbij.


Als band heb ik gekozen voor 3 kleuren touw.


Nu ben ik wel tevreden en ga ik alle randen ruwen en bewerken met inkt. de zwarte stukken kraft bewerkt ik met koperkleurige metallic verf.


Zodra het designpapier op de zwarte vakjes is geplakt ga ik ze met 3d tape op het bruine kraftpapier verdelen.


Zorg dat je de vakjes gelijk verdeeld en dat de print doorloopt.


Hier wikkel ik het touw om en in het midden komt een strikje.


Naast het strikje plaats ik de rondjes en het gaasverband. 
Dan hebben we dit als eindresultaat:


Gebruikte materialen van Craft Sensations.

Designpapier Wild Animals


Kraft


Stempel tekst


Snijmal rondjes


Gebruikte materialen van Art Sensations.

Metallic water colour verf


Overige gebruikte materialen.

  • Gaasverband
  • Touw


Reacties

Populaire posts