Bedankt tag


Hi allemaal,

Ik heb een tag gemaakt om een vriendin te bedanken. 
Met een embossingfolder heb ik op het zwarte cardstock structuur aangebracht en daarna bewerkt met 3 kleuren wax.
Het gaatje heb ik voorzien van een eyelet, daarin een stukje lint. Om het lint heb ik een touwtje gestrikt met aan de uiteindes een kraaltje.


Om de gematte afbeelding heb ik ook een touwtje gestrikt. De tekst heb ik opgehoogd met 3d tape en nog enkele hartjes bewerkt met embossingpoeder erbij geplaatst.


Werkwijze:

Ik begin met 2 stukken kraft, de bruine is 7x13.5cm en de zwarte is 6.5x13cm


Ik snij de hoekjes eraf en rond onderin de hoeken af.


 Het zwarte stuk emboss ik met de folder


Met een draaiende beweging breng ik overal antique gold wax aan.


Met de zilverkleurige wax breng ik her en der wat accenten aan.


Als laatste nog wat rode accenten.


Bij het bruine kraft ruw ik de randen en op en bewerk het met zwarte inkt.


De tekst stempel ik met zwarte embossingpoeder, ook de randen bewerk ik op dezelfde manier.


Op de achterkant van de tekst breng ik 3d tape aan.


De houten hartjes bewerk ik met embossingpoeder.


Het plaatje mat ik op bruine kraft, links onderin rond ik de hoekjes af. Alles weer ruwen en bewerken met inkt.


Touwtje erom strikken.


Het bewerkte zwarte cardstock plak ik op het bruine en plaats in het midden een eyelet.


Door de eyelet haal ik een lintje en wikkel er een touwtje omheen. Dit touwtje strik ik vast en rijg er 2 kraaltjes aan. 
De overige dingen lijm ik op de tag en hij is klaar.


Gebruikte materialen:

  • Bruine en zwarte kraft, Craft Senstations.
  • Embossingfolder, Sizzix.
  • Silver en Antique gold wax, Bépéo.
  • Rode wax, Candence.
  • Tekst stempel, CarlijnDesign.
  • Afbeelding, Craft Sensations
  • Zwarte en Queen of Hearts embossingpoder, Wow.
  • Kraaltjes, Craft Sensations. 
  • Houten hartjes, touw, eyelet en lintje.
Het was weer leuk om te maken en ik hoop dat jullie ook geïnspireerd zijn.

Liefs Bianca


Reacties

Populaire posts