Zebra canvasje


Hi allemaal,

Ik ben gek op zebra's... dus ik vind de nieuwe stempelset van Craft Sensations ook helemaal geweldig! Ook leuk dat er in de nieuwe stencilsets ook een zebraprint inzit... 

Ik heb er een mini canvasje van gemaakt, 7x7cm. De achtergrond is met metallic verf en veel water op kleur gebracht en bewerkt met een achtergrond stempel. Natuurlijk heb ik er ook weer edelsteentjes bij geplaatst.


Tutorial:

Het canvasje in de gesso zetten.


Met een stencil en modeling paste breng ik zebra structuur aan.


Dit laat je goed drogen! 


De zebra stempel ik met embossingpoeder op witte kraft.


Uitknippen.


De tekst maak ik met een labelwriter, je kan het ook printen.


De randen ruw ik op met een mesje.


Je ziet het niet op de foto, maar de zebra kleur ik in met witte metallic verf, geeft een mooie glans.


De tekst knip ik zo smal mogelijk mat ik op zwarte kraft waarvan de randen zijn opgeruwd en bewerkt met de witte metallic verf. De randen van de zebra heb ik bewerkt met zwarte inkt.


Als het canvasje droog is ga ik met een kwastje en veel water wat metallic verf aanbrengen op de bovenrand. Hier spray ik nog meer water op, zodat het uitvloeit. Ik heb de kleuren black. pink en purple gebruikt.


Hetzelfde doe ik ook vanaf de onderkant. Net zo lang dat al het wit is gekleurd.


Met de achtergrond stempel stempel ik met zwarte inkt enkele afdrukjes. 


Gewoon willekeurig en hoef niet netjes.


Met de zwarte metallic verf maak ik nog wat spetters.


Onder de zebra ga ik gaasverband plaatsen.


Op een stempelblokje plaats ik wat metallic verf en water en rol het gaasverband erdoor.


Nu kan alles op het canvasje worden geplaatst, nog 2 edelsteentjes erop en klaar.


Gebruikte materialen Craft Sensations:

Stempelset, zie je onderin in het midden.


Deco stencils, zie je rechts bovenin.


Kraft papier.


Edelsteentjes


Gebruikte materialen Art Sensations:

Penselen set


Shiny metallic water colour paints


Ook gebruikt:

  • Canvasje
  • Gaasverband


Ik vind het super leuk om te maken en ik hoop jij ook.

Liefs Bianca


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts