Memory swap Voorjaar

De opdracht: Memory kaartje met thema Voorjaar

Elke maand hebben we de opdracht op onze Facebookpagina Scrappen & Beppen om een memorykaartje in een bepaald thema te maken en er minimaal 2 goodies bij te doen. Dit keer in het thema Voorjaar.

Echt een werkbeschrijving heb ik niet, maar wil dit wel met jullie delen...


De onderstaande materialen heb ik gebruikt:


6 kleuren cardstock.
Snijmallen:
Blad, Joy.
Vlinder, Action.
Memory kaart, Studiolight.
Bloem, tag en tekst zijn volgens mij ook van Joy..

Werkwijze:

Voor het bad heb ik groen gebruikt, de rest van de snijmallen heb ik uit alle kleuren gestanst. En dan puzzelen maar... de stansjes die overblijven gebruik ik als goodie. Natuurlijk alles bewerkt met inkt voor een vintage effect.



Eindresultaat:






Leuk weer om hier aan mee te doen!

Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts