ME-TIME week 4 November 2023

 

Hi allemaal,

De laatste week van ME-TIME november, het is een snailmail geworden, dus volop ruimte voor leuke cadeautjes in de pockets,

Maar natuurlijk kan je ook kaartjes voor de pockets maken en dan heb je een mini album. Ben benieuwd wat jullie ervan gaan maken. We gaan vandaag nog 2 pockets extra maken en voor de rest is het versieren.

Heb je de vorige delen gemist dan kan je deze hier vinden:

Voor de pockets aan de binnenzijde van de kaft neem ik een stuk uni cardstock van 9x9cm en snij deze diagonaal door.


Rillen aan beide rechte zijdes op 1 cm, de hoeken schuin wegsnijden.


Ook deze heb ik geruwd, bewerkt met stickels (of wat jij hebt gebruikt voor de kaft) en bekleed met designpapier.


Oeps, geen foto gemaakt van de pockets als ze in het album zitten, maar op de onderstaande foto is het ook te zien...

De basis voor de snailmail is af en kan worden versierd...

Ik gebruik een stuk gescheurd wit ribbelkarton, sneeuwsterren, en een winterse afbeelding gemat op uni cardstock.


Het uni cardstock ruw ik op. In de hoekjes wat sneeuw en rondom stickels.


Het witte ribbelkarton bewerk ik ook met inkt. Nog wat Sequins erbij en klaar is de voorkant.


Voor de rest als versiering heb ik stempels ingekleurd, tekststempels en gestanste sneeuwsterren gebruikt. Alle stempels zijn bewerkt met embossingpoeders. Ook op alle pagina's sequins toegevoegd


Dit is het eindresultaat.


Aan de binnenzijde van de kaft, ook gemaakt van cardstock, een tag met een persoonlijke note.


De pagina's:


Alle pagina's zijn ook gelijk pockets voor de goodies.


Ook hebben alle pagina's ingekleurde stempels. De stempels, zowel afbeelding als tekst, zijn bewerkt met embossingpoeder.


Natuurlijk op alle pagina's sneeuwsterren en sequins gebruikt.


Dit zijn de goodies die erin zijn verwerkt.


Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts