Leane creatief


Hi allemaal,

Dit weekend ben ik bezig geweest met het merk Leane Creatief. Ik trof haar even geleden op een beurs en ze vertelde dat ze nieuwe stencils had ontwikkeld. Ik was eigenlijk meteen al enthousiast, maar  had nu pas tijd om er iets mee te gaan maken... nu nog enthousiaster.

Zijn zo leuk!
Ik heb gelijk 4 kaarten gemaakt.


De eerst met de ster en de lieve set stempels van de muisjes


Art. nrs: 

55.7316 Mice Party
95.8634 Star Variation


Een hart met de stempelset van de wormen, dit was mijn eerste stempelset van Leane


Art. nrs: 

55.8344 Little Worms Combi
95.8481 Heart Variations


Schattig katje en hondje in een ovaal.


Art. nrs: 

55.5497 Wreath with Pets
95.8474 Oval Variation


Een snijmal van de koe voor een rondje met gras

 

Art. nrs: 

45.8382 Cow
95.8498 Cirkle Variation

Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts