Spot on (mini album)

 

Hi allemaal,

101 Dalmatiërs... ik ben er gek op!
In het blok zaten zulke mooie plaatjes dat ik het eigenlijk zonde vind om er iets van te maken, meeste geef ik toch weer weg. Maar heb nu iets gevonden, ik maak gewoon een mini album voor mezelf met alle plaatjes van het blok erin verwerkt...  


Het is een enveloppen album geworden, in de enveloppen zit weer een dubbele kaart, genoeg ruimte dus voor de plaatjes...maar zeker ook voor foto's! Dus dit album is ook leuk voor foto's te maken.


Het is een soort van "never ending" album geworden, je kunt blijven bladeren. Ook kan je meer enveloppen gebruiken om nog meer ruimte te krijgen.


In het filmpje leg ik uit hoe je het maakt.


Ik hoop dat jullie het leuk vinden en als je ook een enveloppen album zoals deze hebt gemaakt dit deelt op mijn Facebook groep: Bianca's Scraps


De volgende materialen van FindIt Trading zijn gebruikt:

👉Card Making Kit Disney "101 Dalmatiërs" DYP0017
👉Coloured Card Collection Disney "101 Dalmatiërs" DYP0036

👉NU verkrijgbaar!

Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts