#senbelkeweekeenopdracht 2023


Hi allemaal,

Een nieuwe challenge op Scrappen & Beppen, het heet: #senbelkeweekeenodracht

Week 1: 

CIJFERS.

Ik moest natuurlijk meteen aan het nieuwe jaar denken, dus heb ik de kaft en dit boekje gemaakt. In dit boekje kan ik alle opdrachten van het hele jaar gaan verwerken.. #senbelkeweekeenodracht 

 Helemaal onderaan zal ik een korte werkwijze plaatsen met hoe ik het boekje heb gemaakt. Het wordt met discs bij elkaar gehouden en je kunt er dus makkelijk bladen aan toevoegen.

Ik zal er echt niet elke week heel uitgebreid erover schrijven, maar wel regelmatig de foto's van de komende weken aan toevoegen. Verwacht dat het vaak een tekening ofzo zal gaan worden, is makkelijk en leuk om te doen, maar je weet het nooit zeker. Kan nog alle kanten op!

Week 2

SLEUTEL


Week 3

PLANTEN


Week 4

KOFFIE 

Week 5

HOED 


Week 6

INSECT


Week 7

MENSEN


Week 8:

KIKKER


Week 9:

BLOEM


Week 10:

FRUIT


Week 11:

Vlinder


Week 12:

Schoenen


Week 13:

Paddenstoel


Week 14:

Vis


Week 15:

Thee


Week 16:

Harten


Week 17:

Boek


Week 18:

Chocolade


Werkwijze:

Begin met een A4 in 4-en te delen, dit heb ik voor nu even 3x gedaan dus heb 12 pagina's
 

Ik leg het stukje cardstock van 10.5x14.9cm tegen de onderste lijn op de pons:


Draai het stuk verticaal en doe het zelfde:


Dan heb je dit:


Hoekjes afronden:


Boekje is klaar:





Reacties

Populaire posts