Pocketkaart

 

Hi allemaal,

De serie "Tropical Paradise" van The Paper Boutique is ook erg leuk om kaarten van te maken. Ik heb er een pocketkaart van gemaakt. In het blok zitten hartstikke veel kaartjes om de pocket te vullen, ik heb een vierkante en een cirkel hieruit gebruikt. Voor de tag heb ik het cardstock en designpapier genomen en uit de Insert Collectie heb ik een vel gebruikt om de envelop te maken. Je kan er natuurlijk van alles in doen, dus ga lekker los.


Uit het designpapier heb ik een vogeltje en vlindertje geknipt op de pocket te versieren samen met een tekst kaartje uit het embellishment pad.


Vind je het nu leuk om hem ook te maken ik heb een kort filmpje hiervan gemaakt.
Veel plezier met het kijken.

De volgende materialen van FindIt Trading zijn gebruikt:

👉Decoratieve Paper, The Paper Boutique "Tropical Paradise" PB2021
👉Coloured Card Collection, The Paper Boutique "Tropical Paradise" PB2023
👉Insert Collection, The Paper Boutique "Tropical Paradise" PB2024
👉Paperkit, The Paper Boutique "Tropical Paradise" PB2025

👉NU verkrijgbaar!

Liefs Bianca


Reacties

Populaire posts