Just for you


Hi allemaal,

Afgelopen vrijdag kreeg ik het leuke DT pakket Botanical Garden binnen, natuurlijk moest ik daar iets mee gaan doen... Maar eerst naar de Knotsgekke kaartdagen! Loop ik daar en zegt iemand tegen mij dat ik snel een voorbeeld moet gaan maken met de Botanical Bouquet dies...
Dus ik aan de slag 😅


Ik heb het onderstaande gebruikt:

*Botanical Garden Bouquet Dies Amy Design AAD10294
*Botanical Garden Cirkle Dies Amy Design AAD10297
*Botanical Garden paperpack Amy Design ADPP10050

Liefs Bianca.

Tuturial 

Ik snij 1x in het groen het Bouquet uit. 


Met inkt breng ik op de bladeren wat groene inkt aan.


Met een pincet ga ik enkele baadjes omvouwen, over de lengte.


Geeft een leuk effect:


Ik knip het gedeelte dat een touwtje moet voorstellen eraf en vervang dat door een echt touwtje met een labeltje.


Kijk hoe leuk:


Ik snij de 2 bloemen uit het oud roze uit en bewerk deze rondom met rode inkt.


Dan plak ik deze op het groene.


Dan snij ik weer 2 uit...


Voordat ik deze uit de mal haal bewerk ik de open ruimtes van de mal met rode inkt.


Dan is dit het resultaat:


Ook hier bewerk ik de randjes met rode inkt.


Aan de achterkant ga ik met een bolle pen draaiend het geheel opbollen.


Aan de voorkant duw ik de puntjes weer terug, zodat deze een beetje omhoog gaan staan.


Dan lijm ik de bloem met 3d tape op de rest.


Nu ga ik de basis maken, ik neem cardstock van 26x13 en vouw dit dubbel.


Daarop een mat van 12.5x12.5cm.


Daarop designpapier van 12x12cm.


De grootste cirkel van de cirkel set snij ik uit kraft en de andere uit wit, echt een mooie mal zeg!


Daarop komt het bouquet!


En... jullie kennen me ondertussen wel... 3 pareltjes mogen niet ontbreken!




Reacties

Populaire posts