Thinking of You


Hi allemaal,

Vandaag even lekker bezig geweest met de stempelset "Sheltering Tree" en flower Soft. Heel simpel om te doen en toch een mooi resultaat, weet niet of het duidelijk is te zien op de foto's maar het zijn net echte blaadjes. Heb allemaal ideeën voor de flower soft... maar dat komt wel een keer. Heb gewoon teveel leuke ideeën  en te weinig tijd, maar ooit ...


 Hieronder zal ik mijn werkwijze en materialen plaatsen voor de liefhebber.

Bedankt voor het lezen,

Liefs Bianca

Werkwijze:

Ik stempel de boom en de grasvlakte op een stuk witte cardstock van 9.5cmx14cm.


Dan stempel ik her en der nog wat gras sprieten, de stempel viel uit mijn hand, dus het zijn iets meer sprietjes geworden🙊


Dan stempel ik de bloesem.


Gedeelte voor gedeelte plaats ik lijm op de bloesem, ik hoop dat het zichtbaar is op de foto...ik ben links begonnen.


Ik was bang dat het te snel zou drogen dus doe dit in etappes. De flower soft strooi ik over de lijm en druk het zachtjes aan. Beetje hetzelfde als met glitters.


Het overtollige strooi ik terug in het potje, wordt al leuk!


Dit is dan het eindresultaat:


Zo zie je het misschien beter:


De tekst stempel ik ook op wit cardstock.


En toen vergaat ik foto's te maken... Maar de witte basiskaart is 21x15cm dubbelgevouwen met daarop een roze mat van 10x14.5cm. De tekst krijgt ook een mat en ik wikkel nog een touwtje om de kaart. Als laatste nog enkel strass steentjes... Ging heel snel en toch een mooi resultaat.


Gebruikte materialen:

Stempelset Sheltering tree, Stampin Up
Flowersoft Heather
Papier, Craft Sensations
Verschillende kleuren inkt van verschillende merken.
Strass steentjes

Reacties

Populaire posts