Journal challenge april 2022


Hi allemaal,

Het is alweer april!

Tijd voor een nieuwe opdracht voor de journal challenge, mocht je willen meedoen of meer informatie willen kijk dan op Creatief met Craft en Art Sensations daar wordt alles uitgelegd. Zoals jullie vast wel al hadden gezien verwerk ik deze challenge dit jaar in mijn memory dex, hierbij opdracht 4.

Ik doe het dit jaar lekker makkelijk en gebruik hiervoor snijmallen en de originele houder. De bingokaart plaats ik ook in de houder zodat ik altijd de kaart bij me heb. Ik heb gekozen voor het rijtje mandala-nieuw leven-inkt. Al deze dingen zijn terug te vinden op mijn kaartje. 

Het doel dat ik vorige maand op het label had geplaatst is behaald... een nieuwe baan, dus een nieuw leven... of zoals op het kaartje staat "Fresh start".
(edit: nadat ik dit heb gemaakt is er weer veel veranderd... Ik blijf bij mijn huidige werkgever wel na een goed gesprek en betere arbeidsvoorwaarden, dus toch een fresh start)
Achter het kaartje heb ik een doilly als mandala geplaats en inkt.... tja ik gebruik altijd inkt dus dat was niet de uitdaging!

Verder is de kleur groen gebruikt en het thema lente zie ik ook wel in het papier terug komen, ik heb gebruik gemaakt van het blok "It's time for a fresh start" Hoe toepasselijk en ook vind ik zelf altijd de lente de start van de zomer... dus past het papier bij mijn gevoel van de lente.


De achterkant van het kaartje gebruik ik voor mezelf om uit te leggen waarom ik dit heb gemaakt, het rijtje en eventuele extra opmerkingen te plaatsen


Dit is de bingo kaart:


Voor diegene die meedoen op Craft Sensations, er is elke maand een leuke prijs te winnen en het leukste is dat je eind van het jaar een leuk gevulde memory dex, scrapbook of journal hebt.

Liefs,


Werkwijze:

Ik begin met een basis vorm in het groen, thema kleur, de randen bewerk ik natuurlijk met inkt...


Dan komt er een stuk oranje designpapier, alle randen bewerk ik steeds met inkt.


Dan de laatste laag designpapier.


De doily die de mandala moet voorstellen kom in het midden.


Dan mat ik de tekst die uit het hetzelfde papierblok komt op groen cardstock.


Om het kaartje strik  ik een stukje bakerstwine.


Als laatste knip ik nog enkele bloemetjes uit het designpapier, deze plaats ik met 3d tape op mijn kaartje.


en dan is dit het eindresultaat:


Gebruikte materialen:

Designpapier


Bakerstwine

Reacties

Populaire posts