Sketch Challenge maart


Hi allemaal,

Vandaag is de nieuwe sketch challenge op Creatief met Craft Sensations gestart en ik heb er een doosje voor gebruikt. De basis is rond dus.... zo klaar, lekker simpel.
En toch leuk om te geven met een cadeautje of iets lekkers erin.


Bij de onderstaande foto, zie heel goed dat de sketch erin zit verwerkt.


Dit is de sketch:


Ik zal hieronder voor de liefhebber mijn werkwijze en de gebruikte materialen van Craft Sensations plaatsen.

Liefs,

Werkwijze:

Ik meet de hoogte van het doosje tot onder de deksel op en maak een strook op maat. 


Omdat het meer is dan 30.5cm, plak ik er een stukje aan met tape.


Dit lijm ik op het doosje.


Ook een stukje designpapier lijm ik op de rand van de deksel.


Dan nog een randje kant over de rand.


Op de bovenkant lijm ik een doilly


Dan snij ik de rondjes uit het kraft en designpapier met snijmallen


3 kleuren swirls snij ik en lijm deze net niet op elkaar.


Nog een knoopje met een strikje erbij en de sketch is compleet.


Dit is dan het eindresultaat:


Gebruikte materialen Craft Sensations:

Designpapier


Snijmal swirl


Doosje


Bakerstwine


Kraft


Koopjes

Reacties

Populaire posts