Journal Challenge februari 2022

 

Hi allemaal,

Alweer februari... de maand van Valentijn!

Tijd voor een nieuwe challenge, Ellen heeft vorige maand op Creatief met Craft en Art Sensations uitgelegd wat de nieuwe challenge precies inhoudt. 
En ik schreef al eerder dat ik dit allemaal ga verwerken in mijn memory dex, hierbij opdracht 2.

Ik doe het lekker makkelijk en gebruik hiervoor snijmallen en de originele houder. De bingokaart plaats ik ook in de houder zodat ik altijd de kaart bij me heb. Ik heb gekozen voor het rijtje Kurk-Stempel-Washi tape. Al deze dingen zijn terug te vinden op mijn kaartje. Het koppel girafjes is een stempel en washi tape en ook "washi kurk" heb ik erop verwekt. Verder is de kleur blauw aanwezig. 
Omdat het deze maand Valentijn is heb ik dat als thema aan gehouden...


De achterkant van het kaartje gebruik ik voor mezelf om uit te leggen waarom ik dit heb gemaakt, het rijtje en extra opmerkingen te plaatsen


Dit is de bingo kaart:


Voor diegene die meedoen op Craft Sensations, er is elke maand een leuke prijs te winnen en het leukste is dat je eind van het jaar een leuk gevulde memory dex, scrapbook of journal hebt.

Liefs,


Werkwijze:

Ik begin met het stansen van de kaartjes. Het designpapier is een achtergrond van een gebreide trui, weet niet waarom maar vond deze wel passen bij een koude maand. Zowel het designpapier als de basis is blauw, moet er ook inzitten.


Ik stempel een verliefd paartje met embossingpoeder, dus Stempel.


Als ik de basis heb bewerkt met inkt ga ik daar op 2 soorten washi tape en een stukje kurk plaatsen.


Nou ik zeg: BINGO!
Stempel-Washi tape-kurk


Gebruikte materialen:

Designpapier


Kraft


Stempel




Washi tape



Strass

Reacties

Populaire posts