Scrap lay out "Live a colorful Life"

 

Hi allemaal,

De challenge van Creatief met Craft Sensations was om een pagina te maken met "Live a colorful life". Ik heb dat even letterlijk genomen en ben gaan kleuren. Hiervoor heb ik een afbeelding uit de Foil Metallic colouring set genomen en ingekleurd met de bijbehorende metallic kleurpotloden.

De tekst heb ik gestempeld en gemat op 2 kleuren designpapier. Het geheel aangebracht met 3d tape, zodat er wat hoogte verschil in komt.


Pailletjes mogen niet ontbreken natuurlijk... Het is een pagina in mijn scrapbook album geworden.


Hieronder plaats ik nog mijn werkwijze en de gebruikte materialen.

Liefs,


Werkwijze:

Eerst een afbeelding uitgekozen om te kleuren.


Ik heb alles ingekleurd.


De tekst heb ik gestempeld op kraft en alles gemat op roze en groen designpapier uit het blok "Pastels"


Alles ruwen en inkten.


Op elkaar lijmen.


Ik gebruik mijn scrapbook en heb daar de maten op afgestemd.


De kleurplaat snij ik ook op maat.


De tekst strookjes breng ik aan met 3d tape.


Nog enkele pailletten erbij en de pagina is klaar... zo gebruik je toch je kleurplaten!


Gebruikte materialen Craft Sensations:

Scrap album

Kleurboek:

Stempels



Kraft


Designpapier



Reacties

Populaire posts