Sketch Challenge december 2020

 


Hi allemaal,


Deze keer is er een iets andere sketch challenge te vinden op Craft Sensations. Helemaal in het teken van kerst. Het is ontworpen door DT member Patricia en het bestand is op de pagina terug te vinden bij het album Sketch challenge december 2020.

Het is een doosje voor 4 waxinelichtjes met 2 kerstboompjes geworden. Ik heb er kaartje met 2 rendieren bij gedaan waar een touwtje om is gewikkeld met 2 kerstbellen. Superleuk om te geven tijdens de feestdagen.


Hieronder zal ik mijn werkwijze plaatsen en een overzicht van de gebruikte materialen.

Liefs Bianca,


Werkwijze:


Ik heb het bestand uitgeprint op 200 grams wit papier, dit wordt mijn mal. Ik bewaar deze zodat ik het vaker kan maken,



Ik knip alles uit.



Omdat ik de boom met designpapier wil bekleden ga ik een extra mal maken. Dit doe ik door de boom te omtrekken:



Dan teken ik een iets kleiner lijn erin:



Dat knip ik uit en heb dus nog een mal. Dit doe ik voor beide bomen.



Uit het kerstdesignblok kies ik een leuk plaatje.



Het doosje maak ik van designpapier. Ik teken het doosje aan de achterzijde van het papier en zet ook de rillijnen zoals op de mal is te zien.



Ik knip het geheel uit en vouw het als een doosje.



De flapjes lijm ik vast.



Dan ga ik de bomen uit wit cardstock knippen en uit designpapier.



Nadat het designpapier op het cardstock is geplakt, plaats ik wat lijm op de randen, niet overal, maar daar waar ik sneeuw wil hebben.



Dan strooi ik daar de glitterstaafjes op en met mijn vingers druk ik de glitter wat aan.



Dan is dit het resultaat:




Het kaartje mat ik op wit cardstock en wikkel er samen met een labeltje en 2 bellen een touwtje om. Dan plak ik de bomen en het kaartje aan de achterzijde van het doosje, waxine lichtjes erin en het is klaar.
Super leuk toch?


Gebruikte materialen Craft Sensations:

Wit cardstock.


Designpapier, zie je rechts bovenin.


Glitters.


Overige materialen:

  • Touwtje
  • 2 bellen
  • Labeltje




Reacties

Populaire posts