Sketch Oktober 2020 Scrappen en Beppen

 


Hi allemaal,


Op de Facebook groep Scrappen & Beppen is een nieuwe sketch te vinden, hij is simpel, maar wel leuk. Ik heb deze kaart ermee gemaakt, de ontvanger is iemand die graag met foto's bezig is dus leek mij wel toepasselijk. 

Dit is de Sketch:


Hieronder zal ik mijn werkwijze nog plaatsen en een overzicht van de materialen.

Liefs Bianca.


Werkwijze:

Ik neem als basis blauw cardstock van 21x15.5 en vouw dit dubbel

Het design papier snij ik in 4 stukken:

4x4.5cm

5.5x4.5cm

4x10cm

5.5x10cm



Dit plak ik volgens de sketch op de basis.


De tekst bestaat uit losse letters en deze plak ik met 3d tape op een strookje.



Achter de B plaats ik een splitpen.


De afbeelding mat ik op blauw cardstock en verhoog ik ook met 3d tape. Ook wikkel ik er bakers twine om met een strikje.



Als je alles volgens de sketch erop plakt is dit het eindresultaat:




Gebruikte materialen van Craft Sensations:

Designpapier.


Bakers twine.


Overige materialen:

  • Afbeelding en tekst, Studio light.
  • Cardstock 
  • Splitpen




Reacties

Populaire posts