Sweet Card & Gift

Hi all,

Ik vind het altijd superleuk om dingetjes mooi in te pakken. In het paperbook van Craft Sensations zit ook inpakpapier... dus hoe leuk is het om een cadeautje met bijpassend kaartje te maken.
Het cadeautje is voorzien van 2 labels en een lintje, beide zitten ook in het boek


Behalve het witte cardstock en de sequins komt alles van het kaartje ook uit het boek, lekker compleet en je kan alle kanten op. Op het kaartje zit weer een kaartje dat kan worden opengeklapt. Het is niet mijn idee, maar ik zag het op de Sketch van september bij Scrappen & Beppen.


Leuk geheel toch...
Hieronder kan je nog de werkwijze vinden en de gebruikte materialen.

Liefs Bianca


Werkwijze:

Ik ben begonnen met het snoepgoed in te pakken.


Omdat het inpakpapier dubbelzijdig is vind ik het leuk om een randje om te vouwen. 


Dan pak ik het in.


De randen van de labels ruw ik op en bewerk ik met licht roze inkt.


Deze maak ik met het lintje vast aan het pakje.


Dan neem ik voor het kaartje een stuk wit cardstock van 29x14.5cm en vouw dit dubbel. De randen ruw ik op en bewerk ik met licht roze inkt.


Daarop plak ik het designpapier 0.5cm kleiner als de basis.
Ook dit ruw ik op en bewerk ik met dezelfde inkt.


Rechts boven in komt een stuk cardstock van 12x6.5cm, deze wordt voorzien van designpapier 0.5cm kleiner. Hier komt de sticker met de tekst "Sweet" op.


Links onder komt een flapje. Het flapje is een dubbel gevouwen stuk cardstock van 15.5x9.5. Deze wordt ook bekleed met designpapier en er komen 3 kaartjes op.


Als extra plak ik nog 2 ronde stickers op cardstock en deze knip ik uit. Deze worden dmv 3d tape op de kaart bevestigd.


Ook nog een tekstje op het flapje erbij, ook aangebracht met 3d tape en als laatste nog enkele sequins.


Gebruikte materialen Craft Sensations:

Paperbook, zie je rechts bovenin


Cardstock


Sequins








Reacties

Populaire posts