Sketch juli Scrappen en Beppen



Hi allemaal,

Op de Facebookpagina van Scrappen & Beppen is er weer een nieuwe sketch gestart, met het thema vakantie.
Dus aan de slag... 
Waar denk ik aan met vakantie... eigenlijk gewoon aan niks doen, geen zorgen, alleen maar genieten van alles. Toen moest ik denken aan de tekst "Worry less smile more" deze had ik gezien in het paperbook van Craft Sensations. In het boek zitten ook leuke afbeeldingen en bijpassend designpapier... Hoe makkelijk kan het zijn, heb er een pagina van gemaakt in mijn bullet journal.

De linkerpagina heb ik gemaakt om aan te geven waarvoor ik de pagina heb gemaakt.


Op de rechterpagina heb ik de sketch verwerkt. Over het designpapier heb ik een lintje van jute gespannen, met daarover de te tekst en de afbeeldingen.


Aan de linkerkant heb ik met metallic verf een "vlek" gemaakt met daarop een stempel.


Hieronder zal ik mijn maten en werkwijze plaatsen en ook de gebruikte materialen. Ben weer erg benieuwd wat iedereen ervan gaat maken.

Liefs Bianca,


De sketch:


De werkwijze:

Ik neem een stuk kraft van 10x20.5cm en rond de rechterhoeken af.


Dan een stuk designpapier van 9.5x20cm, ook hier rond ik de rechterhoeken af. Ik plak nog niets vast.


Een stukje lint erover.


De kaartjes gemat op kraft. Ik heb de onderstaande maten van kraft gebruikt:
2 stuks 6x4.5cm
1 stuk 6x7cm


Nog 3 houten bloemetjes erbij.


Dit vind ik voldoende, dus nu ga ik alles opruwen en bewerken met inkt. 


Op de linker pagina maak ik een vlek met metallic waterverf en plaats ik een stempel. Op een stukje kraft schrijf ik waar de sketch voor heb gemaakt, dit mat ik op hetzelfde designpapier. Nog wat kleine bloemetjes uitgeponst en pailletjes erbij.


Gebruikte materialen Craft Sensations:

Paperbook, zie rechts bovenin.


Kraft.



Stempelset, zie rechts onderin.


Pailletten


Gebruikte materialen Art Sensations:

Metallic waterverf


Kwasten


Overige materialen

  • Houten bloemetjes
  • Lint

Reacties

Populaire posts