Condoleance kaart man



Hi allemaal,

Soms heb je ook kaarten nodig voor minder leuke gelegenheden, dit is er ook één. 
Ik heb een mannelijke versie van een condoleance kaart gemaakt. Voor de achtergrond heb ik zwart kraft papier geëmbossed en bewerkt met wax. De stempels heb ik op kraft met zwarte embossingpoeder gestempeld. De tekst heb ik met 3d tape erop geplaatst, zodat ie iets omhoog komt.


Nog enkele sequins erbij en meer is niet nodig. Ik heb voor de liefhebber nog een kleine tutorial en een overzicht van de gebruikte materialen hieronder geplaatst.

Liefs Bianca



Tutorial:

Ik neem als basis een stuk kraft van 14.5x21cm en vouw dit dubbel


Dan neem ik een stuk zwarte kraft van 10x14cm


Dit emboss ik met een folder


Dan ga ik het zwarte bewerken met 2 kleuren wax in dit geval zilver en antiek goud.


De 2 stempels stempel ik met zwarte embossing poeder op kraft.


De tekst voorzie ik van 3d tape.


Dan plak ik alles vast en plaats er nog enkele sequins bij.


Gebruikte materialen Craft Sensations:

Kraft


Embossingfolder


Stempel, zie onderin in het midden.

Overige materialen:

Gildingwax, Pebeo
Tekststempel
Embossingpoeder, WOW

Reacties

Populaire posts