Project Kimya Doedag januari 2019 Esther en Monique

En nog een project van de Kimya Doedag afgemaakt, ook hier de basis al gemaakt en thuis dus verder versieren.

Leuk mini album met veel pockets en flapjes...


Gebruikte materialen:

Workshop pakket, Kimya Doedag.
Stempels, diverse merken.
Embossingpoeder, Sweer dixie.
Pailletjes

Werkwijze:

De basis is op de Doedag gemaakt, dus geen foto's hiervan, wel van het versieren.

Wel weer even puzzelen hoe het ook alweer zit..




Zo dus... eerst maar beginnen met kijken hoe de voorkant gaat worden


Het knoopje wil ik door het koordje rijgen en om het designpapier, dit moet ik dus eerst doen. Ik plak het met gewone tape vast.



Losse eindjes van lintjes, kantjes enzo wil ik weg werken dus ook van het oranje koordje. Dit doe ik op de bovenstaande manier. Designpapier snij ik altijd 0.5 cm kleiner als de basis.


Alles ruwen en inkten, stempel op de blanco sticker, touwtje om de rietjes en alles vast maken. Onder het designpapier aan de achterkant heb ik nog lintje als sluiting gemaakt.


Binnenkant ook bekleden met designpapier, her en der wat houten ornamentjes. Strikje door het knoopje.


De houten ornamentjes heb ik bewerkt met de embossing poeder.


Nog her en der wat pailletjes en klaar.


De Labels zijn allemaal voorzien van een stukje designpapier om het bijpassend te maken. Ook een ijs stokje zat erbij en wilde ik gebruiken.. stempel erop en superleuk om erbij te plaatsen.. vaker doen..


Door de labels een lintje of koordje gedaan, ziet er leuk uit.


Kon niet te veel versieren.. anders kan ie niet meer dicht, maar komen ook ooit nog foto's in misschien..


Op het vlaggetje binnenin ook een stempel geplaatst,


En helemaal klaar.. ooh nog wat tickets in de kleur toegevoegd.



Super leuk project weer, ben benieuwd naar de nieuwe...

Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts