Kaart geslaagd

Op de Facebookpagina Creatief met Craft Sensations & Art Sensations hebben ze een Sketch geplaatst, deze ga ik gebruiken om een kaart voor iemand te maken die is geslaagd.

Als je ziet hoeveel leuke kaarten er van 1 sketch gemaakt kan worden, is zo leuk... dit heb ik ervan gemaakt:


De Sketch:
De gebruikte materialen:

Designpapier, Craft Sensations.
Cardstock, Craft Sensations.
Frantage, Stampendous
Embossingpoeder, Sweet Dixie.
Topper, Dixi Crafts
Stempelset, Stampin Up.
Snijmal cirkel, Action.
Craft, Bloemetjes, vlindertjes, pailletjes, kant en snijmal tak


Eerst 2 takjes gesneden, geen idee welk merk de snijmal is..


Een rondje gesneden en gestempeld met embossingpoeder.


Vanalles bij elkaar gezocht en gekeken hoe te maken, ik ga de sketch 45 graden draaien, omdat ik een staand beeld gebruik.


Zo gaat het worden, dus begin ik met het bewerken, eerst de basis. Ruwen en inkten.


De 2 stroken mat ik op craft en plaats het lintje eromheen, zodat de eindes aan de achterkant komen. Alles bewerken met inkt en ruwen.


Dan mat ik designpapier op een stukje blauw cardstock, dit plak ik nog niet op de basis.


Dan de afbeelding. Dit mat ik op craft, ruw de randen en bewerk ik met inkt, dan plaats ik nog frantage op de hoekjes.


Dit alles plak ik op elkaar, nog niet op de basis. Dan het stukje kant erover, ook hier de uiteindes aan de achterkant.


Zo nu kan het op de basis worden geplakt.


Nog wat vlinders bewerkt met frantage, helemaal gesmolten zodat de hele vlinder in de juiste kleur is.


Dan nog de takjes en de bloemen erop, hier rondom ook wat frantage. De cirkel ook bewerken met de frantage. En als laatste de pailletjes.... dit is het eindresultaat:


Was weer een leuke sketch!

Liefs Bianca

Reacties

Populaire posts